Sätt igång och tävla =)

Har tipsat om lite tävlingar, så sätt igång och tävla om ni känner för det =P

Klev upp kl 8 idag =P Riktigt skönt, måste börja lägga mig i tid så jag kan gå upp så tidigt varje da =P
Tog en promenad me Mimmi innan frukost. Lite jobbigt ibland att gå me na för hon ska lukta precis överallt och efter en bit så vill hon inte direkt gå, väldigt motvilligt, så jag får typ dra me na en bit tills hon börjar gå själv igen. För man kan ju inte vända hem bara för att hon vill det, för då kommer hon ju gö så varje gång.

Sen vart jag väldigt irriterad på en viss person som nästan aldrig lyssnar, utan bara skiter i en. Då började det koka inom mig och jag hade kunnat fått ett utbrott där men jag höll mig lugn. Känner mig som en vulkan ibland. Är la därför jag blir kallad vulkanen, och även draken & tigern =P Fina smeknamn tycker ni inte? =P Hehe
Bäst att låta mig vara när jag blir förbannad =P



Nee nu ska jag ta och käka lite lunch ;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

vilka roliga tävlingar du hade hittat! får kika in dem!

2008-08-25 @ 13:30:29
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har också en tävling i min blogg! Vill du får du hemskt gärna vara med! :)

2008-08-25 @ 20:23:03
URL: http://sundancekidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0