Sex and the City

Passar på att skriva lite här medans det är reklam. Kollar på Sex and the City =P Och innan det så kollade jag på Fallen Angel & So You Think You Can Dance. Tyckte det va fel personer som åkte ut, men så blir det ju ofta. Tycker att Kherington & Twitch dans va jätte vacker =) Den som Jean-Marc gjorde till sin dotter.


Har varit jätte seg idag. Har inte orkat gö nånting typ. Har tränat lite och det är det enda vettiga jag har gjort. Sen har jag bara legat i sängen och läst, suttit vid datan och plockat lite blåbär och så. Känns hemskt att man inte har gjort nånting men så blir det ibland. Imorron får jag inte va så här seg. Ska köra Helene till Ånge så då går det inte =P

Nee nu har det börjat igen =P


Kommentarer
Postat av: helly

nej det får du verkligen inte ;P

jag ringer dig imorgon när jag vaknat så bestämmer vi tid och sånt

2008-08-14 @ 00:00:12
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0