Ska snart se på film

Va och handla lite frukt, chips & dipp ;P Vet att jag har sagt att jag aldrig mer ska äta chips för jag mådde så jäkla dåligt sist jag åt det, men jag vart sugen på det så jag kunde inte låta bli ;P Det är inte ofta jag äter chips, godis och sånt där för jag tycker inte att det är speciellt gott men ibland är det de =P

Och i affären så hitta jag den där lilla hörnan me filmer, och dom som känner mig vet att jag älskar filmer =P Skulle kunna plocka på mig hur mycket som helst då jag går runt i affärer och kollar på filmer ;P Hade jag haft dom pengarna så skulle jag kunna köpa hur mycket som helst ;P Men iaf, då va det de där 2 för 99 och så, så jag va ju bara tvungen att köpa 2 filmer ;) Fick bli Scarface & The Break-Up =) Har inte sett nån utav dom så nu har jag nånting att gö ett tag =P Scarface är det ju på tiden att jag ser, lite sjukt att jag inte har sett den tidigare.


Ska gå och kolla om dippen är klar nu. Jag brukar alltid gå flera gånger och stoppa fingrarna i dippen för att kolla om den är klar ;P Vet egentligen inte varför för jag vet ju att den ska stå inne ett tag men ändå är man där och gräver ;P Är ni likadana? =P Eller är det bara jag som är lite knäpp? ;P Hehe

Nu blir det film =)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0