Tango One

Håller på att läsa Tango Ett av Stephen Leather. Tycker den är as bra, har läst den flera gånger =P Dock har jag inte hela boken, utan den är me i Det Bästas Bokval. Vilket är lite synd. Ska kolla om jag hittar den nån stans för jag vill gärna ha hela =P

När de nya aspiranterna Jamie Fullerton, Tina Leigh och "Bunny" Warren påbörjar sin utbildning vid Londonpolisen upptäcker de att de har placerats i ett mycket speciellt lag vars uppgift är att infiltrera den undre världen.

Deras första uppgift är att fånga in den gäckande, listige Den Donovan - Tango Ett, som polisen kallar sitt mest eftertraktade byte.


Ska gå och kolla på Hulken som redan har börjat =P Isak vart jätte gla förut när jag sa att det va idag, han älskar hulken ;P Äter alltid den glassen ;)

Nee nu blir det tven ett tag ;P

Ciao!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0