Vilken tid...

det tar att läsa allt man har missat dom här veckorna man inte har haft internet. Har suttit här och läst sen...ja när va det egentligen? Vilket bra minne man har =P Har iaf suttit här och läst i flera timmar och jag är inte klar än på ett bra tag ;P Är ju så mycket man har missat.

Ska ta och fixa lite käk nu för magen håller på att dö =P Har inte käkat sen 8 i morse, aja baja på mig! =P Så här lång tid brukar jag inte låta det gå i första taget. Brukar oftast äta me 3 timmars mellanrum, men nu vart jag fast här sen vi kom hem från ånge tidigare idag. Så det är inte konstigt att magen skriker som en galning nu =P

Nee nu är det mat som gäller =P


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0