Att jag aldrig lär mig

Fan nu är ju klockan över 12 och jag som skulle börja gå och lägga mig i normal tid. Fattar inte vad det är för fel på mig. Jag kanske ska börja köra med nyårslöften och då skulle det här vara nummer 1 på listan ;P

Idag har jag burit in en hel del ved. Dom andra små ungarna kan ju aldrig hjälpa till så jag fick ta in en massa ved själv. Har eldat hela dan i braskaminen så det har varit riktigt varmt och skönt i vardagsrummet =P Vaxat benen har jag gjort också =P Så nu är dom lena och fina hehe =P Sen har jag pysslat med andra saker också.

Knarpus har damp. Just nu ligger han och sparkar på ett av Mimmis ben. För en stund sen så tog han tag i mattan och släpade sig runt hela mattan och bordet flera varv. Snodde massa clementinskal gjorde han också som han kastade runt överallt den lilla grisen. Man kan ju inte tro att han är 9,5 år för han är precis som en kattunge =P Min lilla knasiga råtta ;P

AHHH KATTJÄVEL!! Fan jag flytta foten 1 cm då kommer han flygandes genom halva vardagsrummet och sätter sig fast i mitt ben, biter och sparkar som en jävla galning. Skönt att få massa vassa klor inkörda i benet. Ibland kan han vara en riktig bitch. Nu ligger han här bredvid mig och ser så himla gullig ut men skenet bedrar. Rätt som det är så hugger han. Den busiga lilla råttan ;P


Nee nu ska jag gå och borsta tänderna och sen hoppa i säng.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0