ELLE

Tjena Tjena!

Om mindre än en timme så är det julafton, det är inte klokt =P Man kanske skulle gömma alla julklapparna och så får man se vem som skriker mest i morgon när dom upptäcker att alla är borta ;P Nee då så dum kan jag inte vara, Isak skulle säkert börja grina om han såg att dom va borta, han som ville öppna dom idag =P

Idag så va vi hos farmor och Leif =) Alltid lika mysigt att vara hos dom på julen. Käka en massa god mat och bara umgås. Jag äter inte gröt så farmor gör alltid en as god paj som jag kan äta (även dom andra) och jag bara älskar den! Så himla god! Sen gör hon jätte goda köttbullar och potatissallad också. Riktigt mumsigt! Älskar hennes mat. Sen fikade vi lite och satt och prata bra länge. Mysigt mysigt =)

Innan vi åkte dit så handlade vi det sista inför i morgon. Jag köpte nya Elle tidningen och lite morötter, äpplen och såna grejer till Em för hon måste ju också få massa gott käk i morgon ;P Med Elle så fick man en snygg kalender som är perfekt att ha i väskan =P Ska köpa en annan kalender sen där det är en hel sida för varje da så man kan skriva lite för i den här är det så små rader =P



Nu ska jag göra mig i ordning så jag bara kan hoppa i säng sen när jag känner för det =P

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0