Freda

Tjena!

Hatar att vara sjuk, speciellt när det är flera grejer samtidigt.

Tidigare idag så åkte jag och mami till fränsta. Va in på banken, jag tog ut pengar till henne och så handlade vi. Jag köpte på mig massa halstabletter, så nu har jag det =P Sen när vi kom hem så käkade jag frukost, skottade och fixade lite innan jag skulle upp till ånge för att prata med Carola och sen Tina.

Hatar all den här jäkla snön. Jag hade problem att ta mig upp från våran parkering, den lutar lite men det räcker för att man inte ska ta sig upp. Höll på att få damp där men då tog jag mig upp. Sen blir jag så jäkla irriterad på att dom inte kan ploga ordentligt, speciellt där det är lite uppför. Som när jag och Cassandra handlade lite på ica på vägen hem från ånge, där hade dom fan inte plogat ordentligt så jag kom nästan inte upp där. Och jag blir ju så förbannad när det blir sådär så jag skriker ju fan rätt ut och så har jag bara lust att slå den jäveln som inte har plogat ordentligt. Fattar inte att det ska vara så svårt. Och i morgon när jag, Helene och Cassandra ska till stan så lär jag la få utbrott flera gånger på alla störda människor som inte kan köra bil normalt och att det inte är plogat ordentligt överallt.

Nu ska jag betala lite räkningar och sen ska jag läsa lite bloggar ;P

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: helly

kanon!



haha ja, vem vill äta dom liksom? :/

2008-12-05 @ 19:29:21
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Erica

Haha, Michelle blir körelak :P Jag ska också till stan imorn, bäst jag passar mig då! hihi Kram på dig!

2008-12-05 @ 22:07:38
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0