Freda

Tja!

Har precis kommit hem och nu kan jag äntligen slappna av. Vid halv 11 ungefär så åkte jag och mami till ånge för hon skulle handla lite och jag skulle träffa Tina. Va tvungen att gå till arbetsförmedlingen efter att jag hade träffat Tina. Vi kom hem vid kvart i 1. Gick in och käkade lite och sen strax efter 1 så åkte vi och hämtade Danne men hon segade ju på så vi fick sitta och vänta på na. Sen åkte vi och hämtade Isak och han ska ju också alltid strula så det tar längre tid. Sen efter halv 2 nån gång så va vi hemma igen och då gjorde jag mig i ordning lite och sen vid 14.20 så åkte vi till dagis för det va lucia där idag. Efter det så åkte jag, mami, Isak & Bella och köpte pizza, va as länge sen jag åt det. Så då va vi hemma efter 4 nån gång. Direkt efter att jag hade lyckats få i mig hela pizzan så gick jag ut och skottade parkeringen. Kan ju säga att den här äckliga mättnadskänslan försvann väldigt fort =P Kuta fram och tillbaka som en galning. Har ju snöat typ hela dan så det har ju kommit en hel del snö. Jag hatar verkligen snö!!
Sen när jag va klar med det så gick jag in och satte mig en liten stund tills pappa skulle åka hem och hans bil inte gick igång. Han har ett dåligt batteri så jag körde han till Anders så han fick fixa ett nytt. Och sen har jag hjälpt han med det.

Och nu ska jag inte göra ett piss =P Bara slappa hela kvällen. Ska bli såå skönt och idag ska jag gå och lägga mig tidigt för jag är så trött. Även om jag får sova ut när jag kommer i säng sent så är jag iaf trött. Jag blir mycket piggare om jag går och lägger mig tidigt och går upp tidigt sen.

Nu ska jag hämta vatten och sen ska jag läsa massa bloggar =P Har inte kunnat gjort det på hela dan ;P

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0