Jag hatar tåg och bussar

Hejsan!

Är änligen hemma igen, eller ja jag har typ varit hemma i 1 timme nu =P Hatar verkligen att åka tåg och buss och att vänta. Åkte vid 12 från stallet och vid 8 va jag hemma. Och jag har blivit förkyld (igen), har svin ont i halsen, har ont i hövet, är svullen på sidan av benet nere vid foten, och så har jag ont i hela kroppen. Inte speciellt roligt. Så stel och ont som jag har nu brukar jag aldrig få bara för att jag jobbar i stallet utan det är tack vare att jag har blivit sjuk igen. Och sen så hjälpte ju inte min tunga väska direkt heller, nog för att den va lättare idag som tur va men i måndags så var det inte speciellt skoj att släpa runt på den där. Skriver mer i morgon om va jag har gjort och så för nu orkar jag inte, hövet håller på att sprängas.


Blev iaf gla när jag kom hem och såg att jag hade fått hem One Tree Hill boxen säsong 5 =P Ska ta och beställa säsong 4 så jag har alla sen ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0