Julafton är snart över

Hej!

Jag hoppas att ni har haft en underbar dag, det har jag iaf =P Skönt me en dag utan allt bråk, för mina syskon bråkar alltid. Öppnade alla julklapparna rätt tidigt i morse för Isak tjatade =P Han vaknade 7 i morse och frågade mami om vi skulle öppna julklapparna ;P Han vart jätte gla över sina julklappar, speciellt ena grejen som han fick av mig för när han såg va det va så började han hoppa runt som en galning ;P

Sen käka vi massa god frukost inne i vardagsrummet (vilket vi aldrig gör annars) framför Eva & Adam =P Mina små syrror ville se det så då satte vi oss där inne och kollade på det =) Käkat massa god julmat, godis och allt sånt där och så har pappa och dom varit här =) Massa fina julklappar har man ju fått också =P

Några presentkort och pengar har vi alla fått så på freda ska jag och mina syskon in till stan och shoppa lite =P Kommer bli skoj och mami & Isak kommer få det väldigt lugnt här hemma när alla vi är borta hela dan =P

Lär la kanske visa lite av det jag har fått i morgon för just nu känner jag inte för att sitta vid datan =P Så vi hörs i morgon istället.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0