Sjuk & seg

Fy va jag hatar att vara sjuk och det känns som om jag aldrig kommer bli frisk. Ett tag så känns det bättre men sen bara över en natt så blir allting värre igen. Jag är så trött på det här.. Inatt vakna jag av att jag hade svårt att andas. Hade sviiin ont i halsen och så här tjock och slemig så att det blir svårare att andas + att jag är täppt i näsan så kan kan inte andas med den heller. Sen har jag en förbannad jävla hosta som aldrig vill försvinna heller. Har varit sjuk i flera veckor nu för jag blir aldrig riktigt frisk utan skiten kommer ju bara tillbaka hela tiden. Gud va jag hatar vintern...

Har varit jätte seg idag. Tar ju på krafterna att vara sjuk länge och aldrig bli frisk. Har mest bara legat framför tven, läst, käkat lite, suttit vid datan och sovit. Va as trött och jag höll på att svettas ihjäl. Även fast jag inte hade nåt täcke på mig och det inte är speciellt varmt i mitt rum så kändes det som om jag skulle smälta bort typ. Så efter ett tag vaknade jag av att jag va så jäkla varm och svettades som en galning så jag va tvungen att gå upp, kunde inte sova längre. Kan jag inte bara få bli frisk nu, snälla?

Ska kolla om det går nån bra film så jag kan lägga mig på soffan och slöa ett tag.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

låter inte bra det där fisen :/

jag har också gått och blivit sjuk nu,

jävla skit är vad det är ;P

2008-12-25 @ 21:31:49
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0