Sönda

Tjena!

Allt bra med er? Jag hoppas att ni inte söp skallen av er igår. Jag mår iaf bara bra. Lite trött på mina syskon bara som alltid ska gå upp så jäkla tidigt och kuta runt och skrika som galningar när man försöker sova. Tänkt om man hade haft en dosa som man bara kunde stänga av ljudet på dom skrikande snorungarna. För dom fattar ju aldrig att man kanske vill sova längre än till 7-8 på en sönda nån gång. Mer liv här hemma än på dagis kan jag ju säga.

Har inte gjort så mycket än. Läst lite och käkat, försökte somna om också typ 100 gånger. Ska bäta in mer ved idag och så måste det skottas också. Och jag måste städa rummet. Finns ju lite att gö iaf tills Grey's börjar =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0