Sova

Ska snart gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna. Är trött och seg som tusan så det får bli sängen tidigare idag, måste verkligen försöka komma i säng tidigare varje da.

Ja jag va ju och besiktade bilen förut. Pappa slapp följa me för mami kom hem tidigare idag så hon och Isak följde me istället. Min bil gick inte igenom så jag måste besikta om den. Min handbroms är inte tillräckligt bra så den måste fixas och så är det en lampa som lyser och som har gjort det as länge. Det är nånting med avgasreningen och så och det vart efter att den där grejen flög ur avgasröret när jag och pappa körde och en hos min farbror svetsade bara ihop hålet. Aja får se va Erik säger om den grejen sen. Va iaf bara dom 2 grejerna så det va ju inte farligt men lite surt att jag måste besikta om den. Annars sa han att den va jätte fin och inget rost under och så och det låter ju kanon =P Den är ju ändå 16 år så det är ju jätte bra att den är så fin =P Har snart haft den i 2 år och jag har inte direkt haft nåt problem med den. Det va ju det där med avgasröret att den där grejen flög ur, sen bränslefiltret (eller va det heter) paja, sen va ju det där sista med bromsarna bak och så nu då att inte handbromsen tar så bra men det är ingenting som jag direkt har märkt så det har inte varit nåt problem för mig. Så det har ju inte varit mycket fel på min bil om man säger så. Till skillnad från mamis bil som får stå hos Erik typ hela tiden för att det blir någonting nytt hela tiden. Jag är väldigt nöjd med min Volvo 940 =P

Nee nu blir det sängen så jag orkar gå upp tidigt i morgon. Måste väcka mina syskon eftersom mami jobbar och även fast mina syskon är så stora så klarar dom inte av att kliva upp själva. Riktiga bebisar är dom..

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0