Tisda

Hejsan!

Jag tycker det är helt sjukt att det är julafton i morgon =P Det här året har gått så himla fort så det är ju inte klokt och jag hoppas att 2009 inte går lika fort ;P

Klev upp 9 idag, blir bara bättre och bättre haha =P Duschade det första jag gjorde och sen tog jag ut Mimmi. Har precis käkat frukost. Ska börja göra mig i ordning om en stund så jag är klar och inte behöver tänka på det, så kan jag fixa här hemma tills vi ska åka till farmor idag =) Eftersom hon och Leif bor i lägenhet nu så träffas vi inte på julafton som vi alltid har gjort förut utan det blir dan innan. Men det går ju lika bra det för jag tycker det är skönt att bara få vara hemma på julafton.

Igår slog jag in alla julklapparna som jag hade kvar. Fattar inte att det är julafton i morgon =P Städade och grejade också och så kollade jag på 3 avsnitt av One Tree Hill innan Prison Break började =P

Nu ska jag läsa lite bloggar som vanligt ;P

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0