Tisda

Hej!

Fy va fort det här året har gått. I morgon är det nyårsafton och sen 2009. Helt sjukt. Det här året har ju gått så jäkla fort så det är inte sant. Fattar inte vart tiden har tagit vägen. Det har varit ett rätt bra år det här men det kan bli ännu bättre och det ska 2009 bli =P Måste börja ta tag mer i mitt liv och göra saker. Så nästa år ska bli ett riktigt riktigt bra år ;P

Kom på att jag aldrig skrev någonting om min senaste lilla resa. Mitt minne är inte alltid det bästa och jag kanske ska ta och skriva lite om det idag. Bara skriva, tänker inte lägga ut några bilder eftersom jag inte vet va dom tycker om sånt och sen så tog jag inte sådär jätte mycket bilder heller, fanns inte så mycket tid till det eftersom jag jobbade tills det vart mörkt.

Idag har jag inte gjort så mycket än, eldat lite, käkat frukost och läst lite bloggar ;P Vilket jag ska fortsätta med nu och rensa min mail.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0