Torsda

God morgon!

Fick för mig att det va onsda idag, men sen sa mami att det inte va det =P Min hjärna fungerar fortfarande inte som den ska =P Jag fattar inte hur länge jag ska behöva vara sjuk. Är fortfarande förkyld som satan, lite ont i halsen fortfarande och sånt skit. Hatar det...

Ska nog följa med mami till fränsta om en stund. Hon behöver handla lite grejer som vi glömde igår och så + att Isak ska me så det är la bra om jag följer me eftersom han kan bli lite bråkig ibland. Kanske ska lämna in mamis bil idag också fast hos min farbror. Den paja ju för ett tag sen igen. Snacka om att vi är så trötta på den där bilen och jag skulle gärna skicka den till skroten om det ska fortsätta så här.

Nu ska jag käka frukost och läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

njae, flera som jag bad om hjälp.

grejen var att pappa inte hade lämnat mat hemma,

och jag hade inget att äta på 2 dagar. så det var liksom en dålig dag ;P

men jag blev inte sur på dig eller så

2008-12-11 @ 14:37:15
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0