Efterlyst eller Private practice

Hejsan

Jaha idag har jag tränat, pluggat, städat åt Em, dammsugit rummet, busat me Mimmi =P Hon är för söt den där lilla hunden ;P Hon gillar att jaga och busa me katterna, även om dom inte alltid tycker att det är lika skoj som hon gör ;P Knarpan gillar na inte och klappar till na när hon kommer för nära, så hon har börjat lära sig att hon inte ska gå fram till han. Zvinto kan hon gö va som helst me han för han gör ingenting. Men Liten och dom andra ger tillbaka när hon blir för jobbig ;P Våra katter är inte som alla andra. Speciellt inte Liten. Hon är en väldigt speciell katt ;P Dom har massa konstigheter för sig. Liten kan komma som ett skott och hoppa upp i kylskåpet när man står där, och så lägger hon sig där inne. Helt knäpp. Och Pluttan kan sitta och hoppa upp på min dörr flera gånger, bara rakt upp som om hon försöker fånga nåt. Helt störda är dom ;P Ska nog ta och filma dom när dom är helt knäppa och lägga ut filmen här, för dom gör så himla störda saker ibland så det är ju inte sant ;P Men jag älskar mina knäppa katter ;)

Ska plugga lite mer sen och duscha. Ska kolla på Du är vad du äter och antingen Efterlyst eller Private practice, har inte bestämt mig än =P Får se va de blir. Är så jobbigt när man vill se 2 program som går samtidigt.


image395 

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis sötnos!

Du är en av de tio vinnarna av Havtorn handkrämen från Weleda. På söndag ska jag upp till fjällen så om du vill ha din vinst så ber jag dig skicka adress uppgifter så fort du bara kan!

Ha en bra kväll och kolla gärna in i min blogg fler gånger då jag kan lova härliga tävlingar som du inte vill missa!

Puss och kram /Flachsan

2008-02-28 @ 19:30:30
URL: http://flachsan.blogg.se
Postat av: My

hej hej:) just nu har vi en tävling på våran blogg:) Priset är hjärtformade guld örhängen, super söta. skriv om du vill vara med:D
kram
//My, Jenny, Carro
www.trion.webblogg.se

2008-02-28 @ 20:13:09
URL: http://trion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0