Freda

Tjena!

I morse när jag vakna så fick jag för mig att de va lörda =P Kändes precis som om de va de. Mysko..
De kan man iaf säga att vädret här e. Igår va de ju svin kallt, va ju över 10- större delen av dan. Men idag är det + grader och så hade det snöat en hel del i natt också. Skönt att det är varmare ute, men det är grått och trist och så gillar jag inte att det har kommit mer snö. Vill att vintern ska dra åt helvete så de kan bli sommar nån gång =P

Man kanske ska ta och gå en promenad idag. Gick ju till kiosken och affären igår. Va riktigt skönt att gå dit för en gångs skull. Har ju inte gjort det på jätte länge nu sen man fick körkortet, har ju blivit lite för lat när det gäller sånt. Ska iaf börja gå igen då när man bara ska handla lite, annars kan man ju ta bilen för det är lite jobbigt att släpa på alla kassar me mat.

Den här dagen starta också segt. Sitter fortfarande i morgonrock ;P Får gå ner snart och klä på mig och gö nånting annat än att bara sitta här. Får se om man ska ta och åka till fränsta en sväng, för lilla gnällbell tjatar om att jag ska köra dom till fränsta så dom kan handla godis, för de är ju mycket bättre godis där säger hon.. Tycker bara att man får höra massa tjat här hemma av alla ungarna som gnäller på allt hela tiden..

Ha en bra da! =)

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0