Freda

Hej!

Igår åkte jag ju till sundsvall och träffa Viggan =D Va jätte roligt att träffa henne igen =) Va ju som sagt bra länge sen jag träffa na. Gick runt lite i Birsta och kolla sen åkte vi in till stan. Va lite svårt att få nån parkering först men sen efter ett tag så fick vi tag på 2 st =P Vi gick runt och kolla lite där också en stund, sen drog vi till Sibylla och käka lite ;P Riktigt gott! ;) Sen åkte vi till Viggan så jag fick se hur hon bodde =P Kolla på lite bilder från Torsta, och på lite andra bilder. Kolla på en film från våran resa som hon hade gjort, 2 filmer som Sonja hade gjort och så. Saknar verkligen den tiden vi hade på Torsta. Va ju så himla skoj =P Vill ha den tiden tillbaka nu! Saknar mina ladies hela tiden! Jag hoppas att vi snart kan träffas allihopa igen.
Kolla på massa roliga klipp också =P Kollade på en som jag tycker va as rolig =P Jeff Dunham och Achmed den döda terroristen. En jätte duktig buktalare me en så himla cool docka ;P As rolig =D Lägger in det klippet sen =P

Sen när jag kom hem vid halv 10 typ så gjorde jag inte speciellt mycket, kolla på Efterlyst och Kitchen nightmares me Gordon Ramsay. De va så himla snuskigt. De köket va ju så äckligt så att man kunde spy.

Mimmi fick sova me mig inatt. Först skulle hon bara busa och bädda lite och ha sig innan hon kunde somna. Sen har hon vaknat till några gånger. Vid 4 så vakna jag och hon, så jag tog ner na på golvet så hon fick pinka lite, hon brukar vakna vid halv 5 och vill pinka. Sen vid halv 7 så vakna jag av att hon hoppa på mig och bet mig i armarna och så. Då ville hon bara busen den lilla råttan =P Så de va bara att kliva upp och busa me na =P Gav na lite mat också. Hon brukar inte äta sådär jätte mycket på dan men på morron är hon riktigt hungrig, så det är ju bra iaf. Sov inte så himla bra inatt, så jag gick och la mig igen när mamma och dom hade klivit upp vid halv 8. Sov till 10, så nu är jag lite piggare =P Och Knarpus va ju inte så gla när han såg att Mimmi skulle sova me oss. Han titta lite konstigt på na när hon busa runt i sängen, sen fräste han lite på na när hon kom för nära och så hoppa han ner från sängen. Han är bara en gammal, surig gubbe =P Han kommer nog snart bli snäll mot na. Hon är ju iaf en liten hund, så det går nog över snart. Han kom iaf upp och la sig igen den lilla surisen ;P

Idag är det riktigt fint väder. Strålande sol =D Jag hoppas att det inte blåser så mycket idag för jag vill gå på en promenad lite senare. Fast det lär va lite kallt för i morse va de mer än 11 minus. Så de lär ju va några minus nu också. Men de är bara att klä på sig och gå ut sen =P

Ha en bra da! =)

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0