Kvissleby och Birsta

Hej!

Idag åkte jag och mamma iväg till Kvissleby för att kolla på ett gammalt hus. Va lite strul på vägen dit, ska då inte alltid lyssna på va mamma säger. Men vi åkte mest och kolla på det här huset för att sånt är roligt. Huset såg iaf värre ut än va jag hade trott. Visste ju att de hade varit massa ungar där och krossat nästan alla rutorna. Fattar inte att ungarna inte har nått bättre för sig än att förstöra gamla hus. Och så va rummen dåligt planerade och de va inte alls speciellt fint där inne över huvud taget. Då är huset som vi har i Magdbyn mycket finare, fast det inte är iordning gjort.

Sen drog vi in till Birsta. Handla lite mer saker till Mimmi =P Köpte ett till halsband, en väska som är en ryggsäck som är bra att ha när man går på promenad om hon inte orkar gå. Köpte lite tuggleksaker och lite godis och ett litet ben =P Sen åkte vi ner till Willys så att mamma kunde handla och jag gick bort till H&M. Köpte en gul sjal och ett par guldiga örhängen. Visar bilder på de sen.

Sen åkte vi till Cassandras skola för mamma skulle på ett möte där. Så jag fick ju sitta där snällt i 45 minuter och vänta på henne. Inte de roligaste men...

Och nu måste jag köra Cassandra till getberget, för mamma orkar inte och snart kommer hon tjata hövet av mig.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0