Lörda kväll

Tja

Snart börjar Melodifestivalen =P Tror inte att det kommer va speciellt bra låtar idag, men man vet ju aldrig.

Jag, mamma och Cassandra åkte och handla lite förut. Kom ju på att affären här stänger 2 på lördagar så jag kunde inte gå och handla. Fick åka till fränsta istället så jag kunde handla det jag skulle ha till min fruktsmoothie =P Go va den också så jag ska fortsätta dricka den varje da nu =P Blir en bra start på dagen =)

Har ockå tränat, pluggat lite, städat åt Em, busat me Mimmi och så. Ska kolla på The pacifier efter Melodifestivalen =P Gillar den filmen =P Vin Diesel är en favorit ;P

image381

Ha en trevlig kväll! =)

Ciao!


Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0