Lörda

Hejsan!

Inatt koqm det ännu mera snö =/ Vill att det ska sluta snöa hela tiden.. Så de första jag fick gö imorse va att ta bort all snö från bilen, för jag skulle köra upp Cassandra och Emma på getberget. Sen när jag kom hem så va det bara att börja skotta. Jag hade precis skottat hela parkeringen och backat ner min bil, då ringer Cassandra och frågar om jag kan hämta dom för det va så mycket snö i backarna så det gick inte att åka. Så de va ju bara att åka upp igen och hämta dom. I typ 45 minuter va dom där uppe. Men men...Ska gå ut och skotta det som är kvar om en stund.

Ska kolla på Bring it on again senare idag =P Gillar dom filmerna, ser ju så roligt ut att va cheerleader ;P

image316

Ha en bra da! =)

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Viktoria

YES!!!!!!!! jag har hittat filmerna! :D rotade som fan i alla i´mina låder i dag, för att ja packade om, och hittade dem i en låda från stan som hannah hade packat åt mig.. :D ska gensat köpa skivor och bränna dem och skicka hem till er.. :D jes jes, lycklig.. hihi! :D

2008-02-03 @ 00:12:27
URL: http://vickannilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0