Miami Ink

Tjena!

Allt bra me er idag? =) Här är det iaf bra =P Funderar på att kanske gå på en promenad, är ju rätt fint väder men det blåser en hel del. Så det är la inte jätte skönt att gå men jag ska nog kanske ta och gå till affären iaf. Blev sugen på att göra en fruktsmoothie =P

Kollade på Miami Ink igår. Älskar det programmet =P Jag tycker det är skoj och intressant att kolla på när dom tatuerar folk. Dom är ju så jäkla duktiga! Jag fattar inte hur man kan tatuera så där bra. Helt otroligt. Jag skulle vilja bli tatuerad av Ami och Kat =P Jag har ju en tatuering men jag skulle vilja ha nån till. Inga stora grejer för det tycker jag är fult på tjejer, vissa passar i det när det är lagom men jag skulle inte vilja ha det. Skulle va skoj att bli tatuerad av dom =P Tycker det är bra att dom inte gör va som helst på sina kunder, om det är nånting som dom tycker är fult typ så gör dom om det så det blir skit snyggt istället =P Det är så tatuerare ska vara, och inte bara tatuerar va som helst bara för att kunden kommer in me en bild som den vill ha. Grymt bra är dom! ;P


image379

image380


Kolla ju på Let's Dance igår också. Va ju Mi som fick åka hem. Va ju lite synd men de va la hennes tur att åka nu, hon har ju ändå klarat sig, jag vet inte hur många gånger. Men nästa vecka hoppas jag att Karl Petter åker ut.

Ha en bra da!

Ciao!


Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0