Sönda

Tjena!

Kollade på tv4 i morse när Stina-Lee, Blondinbella och en till tjej va där och prata om bloggar. Skulle ju inte va helt fel och tjäna massa pengar på att blogga som dom gör. Men de e la inte helt lätt att komma så långt som dom har gjort i bloggvärlden.

Kollade ju på Melodifestivalen igår också. Tycker helt klart att Bröderna Rongedal och Sanna Nielsen va bäst. Rongedal va ju helt klart coolast ;P Sanna hade en fin låt. Jag trodde att Ola skulle ha en bättre låt än va han hade. Och Carola & Andreas låt va rätt jobbig. Jag gilla Andreas men Carola va bara jobbig och skrikig. Fattar inte att hon inte kan ge upp nån gång. Hon har ju faktiskt vunnit en gång, varför kan hon inte bara nöja sig me de och ge nån annan chansen att vinna. Men nej, hon ska va me hela tiden nu. Börjar faktiskt tröttna på henne. Va iaf bra att dom 2 bästa låtarna gick vidare =D

image351

image352


Kollade på Let's Dance i fredags också. Tyckte inte alls att Richard skulle åka ut. Han har ju varit jätte duktig och förtjäna inte att åka ut nu. Jag tycker att Karl Petter skulle ha åkt ut. Visst han är la charmig men han dansar inte så himla bra. Men han är la en av sveriges favoriter.

image353


Ska kolla på Elle galan som är ikväll kl 19.00 =) Ska bli skoj att se ;P

Har inte gjort så mycket idag heller. Sitter just nu och bränner ner lite bilder på skivor. Ska gö en skiva till sen ska jag gå ner och gö lite vettiga saker =P Har busat lite me Mimmi, kollat på tv. Ja de e la typ de jag har gjort. Har massa andra saker som jag måste gö idag.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

hEJ! DU HAR VUNNIT EN TÄVLING PÅ MIN BLOG! GRATTIS! MEJLA MIG DIN ADRESS P Å [email protected]

kramis therese

2008-02-18 @ 08:57:46
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0