Torsda

Tjena

Hur mår ni idag? Själv mår jag bara bra men är lite seg. Ska snart gå ut och städa bilen lite. Har inte gjort så mycket än så länge. Har bara käkat lite, busat me Mimmi och kollat på tv. Så det är dags för mig och börja göra nånting vettigt nu =P Tänkte visa väskorna som jag köpte igår.

  

Vart inte så bra bild på den blåa väskan, men båda är snyggare irl än på bild. Gillar väskor me färg så jag va bara tvungen att köpa den blåa =P Va ju rea på dom också, vilket alltid är bra =P Den bruna väskan är från Kappahl och kostade bara 124,50 och den blåa är från Wedins och kostade 49,50 =P Ingenting för en väska.

Ska gå ut och städa bilen nu.

Ha en bra da! =)

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0