Torsda

Hej

Har städat ur bilen lite idag. Min mamma och syskon kan ju aldrig slänga skräpet som dom pular ner överallt. Så jag får alltid gå och plocka bort allt skräp fast att jag säger åt dom hela tiden att dom ska slänga skiten efter sig. Så nu har jag tömt bilen på deras skräp och grejer. Ska storstäda bilen sen i sommar. Ska tvätta den, vaxa, ha på svart vax typ på backspeglarna och sånt, städa riktigt noga inne, och ha på sånt där grejs så att allt inne i bilen blir svartare och finare. Kommer la typ ta en hel da för mig att gö de =P Tar ju as lång tid att vaxa bilen, och förra gången jag gjorde de så hjälpte ju Patrik till. Men jag ska ha en fin och ren bil i sommar så då får det ta sin lilla tid =P

Har tränat, pluggat, sovit lite =P och tittat lite på tv också. Ska gå ner och kolla på Du är vad du äter nu och sen så blir det la Efterlyst och så. Måste gå ner nu för mamma och Kim ska åka och hämta Bella och Danne, så lilla Mimmi måste ha sällskap =P


image377

Hon har en lite konstig sov stil =P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0