1 Januari 2008

Hej!

Jaha nu är det ett nytt år =P Känns skönt me ett nytt år. Ska bli intressant och se hur det här året kommer bli =P Ska iaf gö det här året bättre ;P

Starta det här året rätt lugnt. Gick upp vid 11. Käka frukost och så. La mig framför tven några timmar, har läst lite också. Tränat har jag gjort också för nu ska jag bli mer hälsosam och äta lite bättre och röra på mig mer än vad jag har gjort. Har ju blivit lite för många lata dagar. Så nu ska det helt klart bli ändring på de. Och så har jag bestämt att jag ska ha en tränad kropp till sommaren ;P Ska ju ha en mage som Britney hade förut ju ;P Så det är bara att ligga i nu hehe. Ska bli vig också =P Så jag har iaf 2 mål som jag ska uppnå :P Har massa andra saker som jag vill gö också som jag ska försöka att gö.

Ska åka och hämta Cassandra om en stund också. Så jag får la gå ner och klä på mig lite mer snart.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0