Freda

Hej

Har lämnat och hämtat Cassandra, Bella ocgh Danne på getberget idag. Åkte till ånge sen me mamma och Isak. Mitt körkort hade kommit nu så jag hämta det på posten. Va in till banken en sväng, för mamma skulle sätta in lite pengar, va upp till skolan och kolla om dom hade lagt ut nåt schema. Vilket dom inte hade. Handla lite också. Sen åkte vi till Linda och fika lite innan jag skulle åka och hämta ungarna. Fick mina skor från Ellos idag också =P Dom svarta skorna satt jätte bra, men dom röda pumpsen va för stora så det glappa som fan. Brukar alltid välja mellan 40 elle 41, beror ju lite på hur storlekarna är. Och jag läste lite kommentarer om skorna och dom skulle va stor i storlekarna, så om man väljer mellan 2 storlekar så skulle man ta den mindre. Vilket jag gjorde då, men de visa sig att jag skulle ha tagit 39. Trodde då inte att skorna skulle ha så stora storlekar så att jag skulle ha 39. Men jag ska skicka tillbaka dom på månda och byta dom. För dom va skit snygga, mkt finare färg i verkligheten. Och dom va sköna att gå i, det lilla jag gick runt i dom iaf =P Dom svarta va jätte sköna och snygga ;) Älskar båda skorna! Får hoppas att pumpsen sitter bra sen när jag har bytt. Får visa bilder på dom sen och grejerna som jag köpte igår för nu måste vi åka till farmor.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0