Helg igen

Hej!

Ja nu är det helg igen. Känns väldigt skönt, ska sova ut dom här 2 dagarna. Ska börja gå och lägga mig i normal tid också så jag får lite mer sömn. För det behövs ju verkligen när man ska va i skolan hela dagarna. Tog mig iaf upp rätt tidigt idag utan att va så trött. Klev upp kvart över 7 för jag skulle tvätta håret, orkade inte gö de igår..

Åkte upp till skolan vid kvart i 9. Jag och mamma gjorde lite mer på datakunskapen, men de gick inte och spara så vi måste prata me nån lärare innan vi fortsätter me de. Följde me mamma när hon körde me Arne idag. Gick rätt bra för na. Sen gick vi och käka thai mat me Nina =) Sen vid halv 1 så åkte vi hem för jag skulle köra Kim till fränsta. Han skulle på nå läger i helgen. Så vi vart av me alla ungarna den här helgen =P Men Isak är ju hemma men han är ju mycket lugnare när inte dom andra är hemma. Är så himla skönt när dom är hos pappa för då är det så himla lugnt här hemma. Kim brukar ju alltid va hemma, men han bråkar ju inte då. Kommer bli en så skön helg ;P

Har inte gjort så mycket idag. Va ju bara bort till fränsta en sväng förut och handla lite me mamma, Kim och Cassandra. Och sen lämna vi av Kim. Har bara suttit här bra länge nu efter de typ.. Ska träna om en stund och så ska jag la spela lite tv spel me Isak för han står här bredvid och bara väntar på att jag ska komma och spela me han igen ;P Lillen, är ju inte så skoj för han när inte Bella och Danne är hemma. Å inte Kim heller. Så jag kommer la få spela lite me han i helgen.

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0