Inte min da idag heller..

Hej

Va inte min da idag heller..Kom inte upp från parkeringen fast jag ställde mig precis vid vägen typ, körde inte ner så långt som jag brukar. Men ändå skulle jag inte komma upp. Är ju blankis under all snö så jag kom ingen vart..Hade ingen sand hemma heller, bara pytte lite som inte hjälpte ett dugg.. Försökte me lite olika saker men ingenting fungera. Så efter att jag hade försökt i en halvtimme så fick jag ringa pappa igen och be han komma och dra upp mig. Va så J*VLA förbannad så de va f*n inte klokt..Skrek i bilen som fan, för jag är så j*vla trött på den här skit vintern just nu. Jag hoppas att inga grannar såg mig när jag hoppa runt och stampa och skrek här utanför. Hade lust att sparka sönder staketet också när jag stod vi det, men mamma skulle inte ha blivit så gla då..Så jag fick hoppa runt och stampa lite istället... Alla som tror att jag alltid är snäll och lugn, skenet bedrar kan jag ju säga =P Blir så himla förbannad när sånt här händer så då tänder det bara till och jag blir helt galen..Är ju tur att alla brukar ha vett nog att inte bråka me mig då, för då finns det risk för att man kan få en smäll. Skulle verkligen behöva ha en boxningssäck som jag kan gå lös på när jag blir så här arg, som jag inte brukar bli så ofta. Har iaf fått ställa bilen vid vägen nu så jag kan ta mig nånstans utan att behöva bli uppdragen hela tiden...Får bara hoppas att det inte snöar nånting nu, för jag vill inte ha nån snövall på min bil. Måste be nån komma hit me massa sand till våran parkering. Vill ju kunna ställa bilen där för det känns inte bra att ha den precis vid vägen.. Får se om nån kan va snäll och gö det åt oss.

Kom iaf väg till skolan sen. Kom dit strax innan 12. Gick och käka nästan direkt me mamma och Nina. Käka thai mat igen hehe =P Sen satt jag och gjorde lite engelska. Sen vid halv 3 så åkte vi hem. Handla lite och hämta Isak på dagis. Har hämtat en telefon också på kiosken. Har även skottat bort massa av en snövall uppe vid staketet, så jag kan ställa bilen lite bättre där uppe. Ska träna sen också och så ska jag nog titta lite på tv.

Fick hem mina röda pumps idag som jag bytte förra veckan. Dom här satt mycket bättre än dom förra =P Va lite glapp men de va inte mycket alls, och det är ju lätt fixat så ;P Älskar dom iaf ;) Bara längtar tills man kan börja gå i dom ;P

Ha en trevlig kväll!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0