Inte min da idag

Va j*vligt arg förut idag..Skulle åka och hämta Kim i fränsta, men de va bara de att jag inte kom nånstans me bilen. Va bara is under snön och jag tog mig inte upp, fast att det knappt lutar nånting på våran parkering. Försökte sanda och hålla på men de hjälpte ju f*n inte ett dugg. Höll på och bli galen. Hatar verkligen när sånt där händer och jag har verkligen inte tålamod för sånt. Och som vanligt när nåt sånt där händer så blir jag tokig. Säger alltid massa fula saker och börjar slå på saker också.. Vilket den här gången fick bli ratten. Skrek lite och slog på ratten, men de vart då inte bättre.. Tror vi höll på i nästan 1 timme, sen ringde vi pappa och bad han komma hit och dra upp mig. Då kom jag upp, och Kim fick vänta jätte länge i Fränsta. Ställde bilen längre upp mot vägen nu, så jag hoppas att det inte blir nå mer strul. Jag hoppas också att det inte snöar nå mer heller, för då kommer jag vilja mörda plogsnubbarna som plogar upp all snö på min bil. Så jag hoppas att det inte kommer nå mer..
Vart inte bättre av att flera st bensinpumpar på Shell i fränsta inte fungera som vanligt. Hade kunnat tankat me mammas kort men jag vart så j*vla förbannad så vi åkte till erikslund istället och tanka på Statoil. Ska nog börja tanka där istället, för det är mycket bättre där. Pumparna fungerar alltid och så är dom mycket bättre än dom i fränsta. Skulle behöva ha en sån där liten boxningsgrej som man bara kan slå me en hand på i bilen.. Skulle verkligen behövas när man behöver ta ut sin ilska över nånting. Skulle ha kommit väl till pass idag. Skulle nog behöva köpa en boxningssäck som jag kan slå på när jag blir på så dåligt humör. Man kanske skulle börja me boxning.

Nog om de hehe =P Är säker flera st som inte har sett mig arg direkt. Är väl inte så ofta jag verkligen blir arg, utan det brukar ju gå över rätt fort. Men när nåt sånt där händer elle andra saker som gör mig förbannad, då blir jag väldigt arg och kan skrika och ha mig. Och sen är jag arg väldigt länge.. Men men...

Har skottat idag. Hade ju typ kommit 1 dm om inte mer, snö igår kväll och i natt. Inte speciellt roligt. Och vi får ju upp massa extra snö också som plogsnubbarna plogar upp på våran parkering..Men de kan vi ju inte gö nåt åt så..
Har tränat en hel del också =P Är gla att jag har kommit in den rutinen för man mår ju så mycket bättre om man tränar. Så det är riktigt skönt =) Har kollat på One Tree Hill =P Älskar det programmet =) Fast det finns ju massa program som jag älskar hehe ;P Vilket mamma inte är så himla förtjust i =P Hon tycker att det är jobbigt att det är så mycket program som jag följer men de skiter jag i ;P Kan ju inte bara strunta i att se alla program som jag har följt hela tiden ju =P

 Nee nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste gå ner och duscha nu innan jag ska gå och sova. Ska lägga mig tidigt idag ;P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0