Lat

Hejsan svejsan!

Fy va jag har varit lat den här helgen.. Har typ bara legat och läst och tittat på tv. Kollade på Nina Frisk idag =P Va faktiskt en väldigt rolig film ;P Lite störd så där ;P Hehe

image282

Har kollat lite på Entourage också och läst lite. Ska träna om en stund, har ju blivit frisk nu, så jag kan börja träna igen =P Funderar på om jag ska gå på en promenad sen också, är rätt fint väder ute nu =) Måste skärpa till mig lite, kan ju inte va så här lat idag också :P

Nee jag ska nog gå och träna nu så jag kommer igång lite och gör nånting vettigt =P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Viktoria

fan va ja känner mig duktig, har skrivit lite i dag med.. hehe =P

2008-01-20 @ 18:30:58
URL: http://vickannilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0