Lörda

Go morron!

Vakna nyss, för de va nån jobbig jäkel som inte kunde sluta ringa nån gång..Hatar när folk inte fattar att dom ska lägga på när dom har ringt typ 100 signaler. Ska f*n dra ur telefon när jag ska försöka sova länge..Så jäkla irriterande..Jag som hade tänkt sova riktigt länge idag för en gångs skull, men inte da...
Upptäckte att jag va själv hemma också när jag vakna.. Helt tomt här. Mamma och Isak måste ha åkt iväg me Patrik elle nånting.. Skönt att va själv ett tag.

Ska gå ner och äta frukost nu, börjar bli lite hungrig. Hoppas att det är nånting bra på tven så jag kan ligga där och jäsa ett tag =P Kallt har det blivit också. Vet inte hur många minus det är nu, men kallt är det.. Fast det är rätt fint väder, så man kanske klär på sig en massa och går på en promenad sen. Vill ha sommar nu, gillar inte vintern för jag fryser ju så himla lätt. Fast det kan va plus grader nu så kan jag frysa som f*n.. Hatar de. Önskar att jag inte frös så lätt..Men men...

Aja ska gå och käka nu ;P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att få vara ensam hemma och bara ta det lugnt :)

2008-01-12 @ 10:34:00
URL: http://caroolineee.blogg.se
Postat av: Michelle

Ja det är det verkligen =P Speciellt när jag har många syskon.

2008-01-12 @ 17:49:16
URL: http://michellex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0