Månda

Hej hopp!

Jaha va har man gjort idag då? Börja dagen me att skjutsa upp Bella och Danne till skolan. Va upp till skolan en stund för mamma hade engelska, jag satt också och plugga lite engelska. Va in i affären Jiges och hitta ett gulligt jordgubbshalsband =P Va bara tvungen att köpa det ;P



Skulle till posten också för mamma skulle hämta ut sitt körkort, men så hade hon ju självklart glömt lappen hemma igen. Så jag hoppas att hon stoppar ner den i väskan i dag, får säkert säga till na om de sen. Sen åkte vi hem vid halv 1. Hämtade Bella och Danne på skolan. Har tränat lite och ska även plugga matte och engelska. E la de jag ska roa mig me ikväll, ska titta lite på tv också.

Testade att epilera benen igår =P Har ju vaxat benen förut så de här va inte så farligt. Gjorde lite ont i början men sen va de inte så farligt. Så de ska jag lätt fortsätta me =P Är inte så känslig när det gäller de och pierca å tatuera mig. Jag fick testa att gö de lite på mamma och Cassandra men dom tok skrek, gjorde ju knappt nåt ;P Ska bli roligt att se om mamma försöker gö de på benen, kommer nog ta lång tid =P Hehe

Ska gå och käka nu ;P

Ha en bra kväll!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0