Onsda 18:33

Hello

Va till tandläkaren idag. Vart väldigt irriterad när jag skulle åka iväg för jag tog mig inte upp från parkeringen för de va blankis under snön.. Så då va de ju bara å kuta ut och börja sanda. Tyckte att jag sanda en hel del för att jag skulle kunna ta mig upp, men inte då. Fick kuta ut en gång till.. Va riktigt irriterad då för de va bara 5 minuter kvar tills jag skulle va hos tandläkaren. Kom iaf upp efter andra sandningen. Skjutsa mamma till bussen då också fär hon kom ut då. Sen va de full fart typ bort till fränsta. Kom iaf bara 5 minuter för sent och dom brukar alltid va sena så. Fick iaf min bedövning när jag kom dit då, sen fick jag sitta och vänta i typ 25 min innan dom kom tillbaka, för han va in till nån annan. Dom borra till och greja lite me mina tänder och fyllde upp dom sen. Har så djupa tänder så dom har fått fixa till flera st och fyllt upp dom sen så att dom ska bli lite mer normala. Hatar å ha djupa tänder för det blir lättare hål när man inte kommer åt överallt. Men jag har ändå inte haft så många hål. Tror inte att jag direkt har haft nåt stort direkt, utan det har varit sånt som har varit på väg att bli hål som dom har fixat. Är lite stel och så gör det lite ont om jag tuggar och så ibland, där han tröck in sprutan på övre delen. Går la över nån gång. Man dör ju inte av de..

Åkte och hämta mamma uppe i ånge efter att jag hade varit hos tandläkaren. Hon va på skolan, va ju upprop idag vilket inte jag kunde va me på då. Fick åka och hämta mina små syrror och en kompis på getberget också. Och så va jag och lämna Daniella hos en kompis för ett tag sen. Blir mkt lämnande och hämtande nu när man har körkort. Men jag lider inte av de för det är ju skoj att köra bil ;P Har tränat också =P Nu ska jag allt ligga i så jag får den tränade kropp jag vill ha =P Ska gå ut och sanda om en stund så jag verkligen kommer upp me bilen i morron när vi ska till stan. Hoppas verkligen att jag hittar nån jacka, för jag måste ha en ny. Men de kommer jag nog gö..

Ska se Heroes ikväll också, är ju dubbelavsnitt ;P Måste man ju bara se ;)

image254

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0