Onsda

Hej hopp!

Har varit en rätt lugn da idag. Va lite små irriterad i morse, va as trött och så börjar jag bli sjuk. Man får ju inte sova heller för Kim ska ju kolla på tv så himla sent och så somnar han me tven på. Han brukar kunna ha rätt högt på så det tar mycket längre tid innan jag kan sova. Brukar få gå upp mitt i natten och stänga av tven också. Han kan ju aldrig lyssna på än heller när man säger åt han att han ska gå upp och lägga sig.
Iaf så skjutsa jag Isak till dagis strax innan 8 och sen körde jag upp Bella och Danne till skolan. Sen vid halv 9 typ så åkte jag och mamma upp till skolan. Mamma hade en körlektion me Arne vid 9 så jag åkte me dom =P Man känner verkligen hur skönt det är att slippa ta massa körlektioner och hela tiden behöva övningsköra hemma, nu när jag åkte me. Är verkligen gla att jag har mitt körkort =P Gick iaf rätt bra för na. Men hon missa en gång där hon skulle svänga in. Hon va helt inne i sina egna tankar =P Jag satt och kolla ut genom fönstret och börja fundera på om det inte va där vi skulle ha sväng. Då börja Arne också bli lite fundersam och fråga mamma om det inte va där vi skulle ha svängt av. Mamma ba: vart va de vi skulle då? Hehe snacka om noll koll =P Så har hon aldrig gjort förut så hon måste verkligen ha varit i sin egna lilla värld ;P

Hade engelska idag också. Satt mest bara och skrev massa saker som hon gick igenom och så. Jobba lite själva. Sen efter de så gick vi och käka thai mat igen =P Gott! Sen drog vi hem. Köpte en ny lampa till bilen i erikslund. Åkte till Bella och Dannes skola också och hämta dom. Bytte även lampan där. Har tränat idag också.  Jag har minsann kommit in i det riktigt bra hehe ;P Är ju riktigt skönt att träna så.

Ska kolla på Grammisgalan ikväll också som börjar kl: 20.00. Får hoppas att det går bra för Takida som är nominerade i 2 kategorier =P Får hoppas att dom får ett pris iaf =P

Ska dra och hämta Cassandra i fränsta nu.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0