Sönda

Tjena!

Sov länge idag, till halv 12 =P Så himla skönt me helg, speciellt nu när alla ungarna är borta förutom Isak.
Har snöat jätte mycket igår kväll och i natt =/ Vill inte ha mer snö nu. Måste gå ut och skotta parkeringen och ta bort all snö från bilen. Men det är fint väder iaf =) Blå himmel och sol =) Är inte så jätte kallt heller. Lär nog gå på en promenad sen också för nu är Tjorven här :P Min lilla gull gumma ;) Ska va hundvakt till på tisda kväll. Så de lär ju bli lite promenader nu.

Har en del saker som jag måste gö idag, så jag får inte slappa nu =P Ska nog klä på mig och gå ut snart och börja skotta. Hatar att gö de men det måste göras om jag vill kunna ta mig ut me bilen.

Ha en bra da! =)

Ciao!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0