Stan

Tjena!

Va till sundsvall idag me mamma, Kim och Cassandra. Köpte en jacka på Vero Moda, ett halsband me en elefant på, ett par örhängen, deo, hårmousse, hårsnoddar, ansiktsmaskar, 2 par leggings, ett svart flätat skärp, och ett lipgloss på H&M, massa galgar och 2 skålar till Knarpus på Ikea, en svart lite luddig rattmuff ;P, fönstermatta (elle vad de heter) som man lägger på bilrutan och en borste som man tar bort snö me från Biltema. Hatar verkligen snö på bilen så den kommer väl till pass. Rattmuffen va väldigt mysig och passar mig bra för jag blir så lätt kall om händerna och ratten är ju nästan alltid svin kall. Så den är väldigt bra att ha =P Vart lite grejer iaf. Får visa bilder på sakerna imorron för bloggen är så seg så jag får inte upp några bilder. Har ju bestämt mig för att inte shoppa så mkt nu utan jag ska spara massa pengar så jag kan åka ner till Göteborg och så. Så det som jag kommer slösa pengar på nu är bensin. Kommer ju handla annat ibland men inte lika mkt som jag har gjort nu på senaste tiden.

Har inte gjort så mkt mer idag. Har läst lite och rensat ut lite kläder och ändrat om lite i mina garderober. Skulle behöva en till garderob men jag orkar inte rensa ut mammas garderob som hon har massa saker i, i mitt rum. Skulle vilja köpa en ny stor garderob på Ikea. Hitta en jätte bra idag som är stor och bra. Skulle verkligen behöva de. Helst av allt skulle jag vilja ha ett helt rum som jag kunde gö ordning till en garderob ;P Har velat ha de skit länge nu och det skulle ju inte va helt fel att ha de =P Så det är ju synd att vi inte har ett rum över =P Men nån gång ska jag iaf ha de ;P

Ska nog bara ta det lugnt nu och gå å sova snart. Är lite trött för jag har inte sovit så jätte bra på ett tag nu. Måste börja gå och lägga mig på lite mer normala tider för skolan börjar ju snart igen. Och imorron så blir det ju massa körning igen.. Ungar som ska åka skidor, mamma som måste till fränsta, och sen på kvällen ska vi till farmor och käka. Så det blir lite åkandes hit och dit.

Ha de gött!

Ciao!


Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0