Tisda

Tja!

Har ni haft en bra da? Själv har jag haft en rätt seg da. Va inte specilett pigg i morse när jag klev upp vid kvart i 8. Kommer ju i säng så himla sent så man är ju helt död på morronen..Måste verkligen försöka lägga mig tidigare, men de går ju aldrig. Man är ju van att gå och lägga sig sent nu ju. Det är verkligen farligt med lov för då är man uppe mycket längre och sen när skolan börjar så kan man inte lägga sig i tid. Ska iaf försöka gö de idag.
Jag och mamma åkte upp till skolan vid kvart över 9 typ. Hade ingen lektion på morronen så vi börja me datakunskapen som vi ska gö. Sen vid halv 12 gick vi och käka thai mat. Mumsigt! ;P Efter de gick vi till posten och lämna in skorna som ska skickas tillbaka till Ellos, för att bytas till ett par mindre. Sen klockan 1 hade vi matte till 3. Efter de gick vi och handla lite. Jag köpte Brämhults morotsjuice den här gången som va mycket godare än den jag köpte från Friggs tror jag det va. Va massa annat iblandat i den juicen så den smaka skit! Den här från brämhults va det bara morötter i så den va go ;P Ska testa den juicen i andra smaker sen också. Ska iaf börja käka massa morötter och dricka morotsjuice så jag blir lättare brun sen hehe =P Ska börja sola sen ett tag innan sommaren så man är brun och fin då =P

Hämta Isak på dagis också, sen åkte jag och hämta Cassandra i fränsta och åkte till Shell för att kolla om dom hade några lampor till min bil som har pajat. För ena baklampan va ju tvungen att paja. Men de hade dom inte. Ska kolla efter de i ånge imorron, får hoppas att dom har de nånstans så jag kan sätta in en ny. Körde upp Cassandra, Bella och Danne på getberget förut också, och ska hämta dom alldeles strax.

Måste träna idag. Ska gö de efter att jag har hämtat ungarna.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0