Torsda

Tjena!

Tog lite sovmorron idag ;) Va riktigt skönt. Gick upp vid 9 så de va lite senare än vanligt. Åkte upp till skolan vid kvart i 11 ungefär. Mamma fick köra idag, åkte i hennes bil ;P Hon tycker ju att det är roligt att köra nu när hon precis har fått körkortet så de får hon la gö =P Rätt skönt att inte behöva köra hela tiden men de e ju skoj att köra iaf =P
Satt iaf där uppe och plugga matte i nästan 3 timmar. Rätt duktigt av mig, vart inte uttråkad heller som jag nästan alltid blir när jag sitter och pluggar. Rulla på hur bra som helst idag, va riktigt skönt att få massa gjort och tycka att det va rätt skoj för en gångs skull ;P Hehe
Va och tanka lite vid Ica i ånge och handla lite där innan vi åkte till fränsta för att hämta Cassandra. Fick hjälpa mamma lite idag när hon skulle tanka för hon har ju typ aldrig gjort de.
Hämta Isak på dagis också. Han va då inte på så bra humör. Börja böla och ha sig för han ville inte sitta i sin stol.. Men han får vänta nåt år innan han slipper de.
Åkte till fränsta en sväng senare också. Skulle köpa varma koppen - minestronesoppa. Köpte en tidning också =P

Har blivit bättre i halsen nu, så de vara inte så länge som tur va. Måla naglarna röda igår också ;P Har inte målat dom på jätte länge för dom har varit så dåliga så jag har käkat Hårkontroll tabletter, vilket jag fortfarande gör och tänker fortsätta me, och har smörjt in naglarna me en nagelkräm som ska gö naglarna bättre. Det har verkligen funkat. Mina naglar är mycket bättre och det är bara 2-3 naglar som inte är riktigt bra. Så har ni dåliga naglar så tycker jag att ni ska testa Hårkontroll tabletter och även nagelkrämen Sorinol Nail care.

Är me och tävlar i Blixmans tävling ;) Gå in här och tävla du också Blixman.blogg.se =)

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: sonja

hårkontroll tabletter va e de??;P vad gör du nu för tiden då? vad pluggar du till nu??:)

2008-01-17 @ 21:14:56
Postat av: Michelle

Hehe =P De är tabletter som innehåller den näring som hud, hår och naglar behöver typ =P Ja just nu pluggar jag lite bara. Läser på komvux, ska läsa lite mer ämnen och pluggar upp engelskan. Va gö du nu för tiden då? Vi måste ju försöka träffas nånting ju, va ju as länge sen =(

2008-01-18 @ 08:39:24
URL: http://michellex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0