Torsda

Hej!

Fy va jag är lat idag..Har inte gjort nånting annat än att tittat på tv.. Ska iaf bli ändring på de. Ska ge mig ut i kylan om en stund, är la typ -11, va de för en stund sen. Måste gå till kiosken och posta 2 brev, ska la handla me mamma också. Hade iaf tänkt att jag skulle låta bilen stå när jag bara ska till kiosken, fast det är svin kallt. Lär ju ändå få köra upp Bella och Cassandra på getberget sen, så de e bara bra om jag får röra på mig lite. Har lite andra saker jag ska gö också. Måste dammsuga rummet, plugga, städa och ta ut Em en stund så hon får röra lite på sig också. Måste träna lite, duscha, kom på att jag måste sätta på skattemärket på bilen också, kan ju va bra så inte polisen tar en =P

Ska kolla på Du är vad du äter och Efterlyst ikväll =P

Nee nu ska jag gå och klä på mig massa varma kläder och ge mig ut i kylan.

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0