Åkt bil

Har varit ute nån timme och åkt bil i skogen me mami, Cassandra, Bella, Danne & Mimmi. Först åkte vi bara runt sen åkte vi till en sjö och va där och fika ett tag. Riktigt mysigt men det blåste som fan. Men det är mysigt ställe och för nåt år sen så va vi en hel del där uppe.


Cassandra ska man aldrig lyssna på när man ska åka nån stans och hon säger att hon vet vart stället ligger, för då hamnar man nån helt annan stans =P Mitt ute i ingenstans ;P Sen skrev hon i en bok där att hon såg en björn, det är fult att ljuga så jag va bara tvungen att skriva Hon ljuger!, under det som hon skrev =P

Och nu kom Isak hem. Snart lär det bli ett jäkla liv här.

Får se om jag lägger in nån outfit bild sen men just nu är min kamera död. Håller på att laddar batterierna så snart ska jag la få ingång den igen =P


Kommentarer
Postat av: emma

Ja, har varit med ett bra tag nu, men inte fått något erbjudande alls som jag kunnat delta i, så det suger verkligen! haha :P

Hur ofta får du erbjudanden?

2008-07-10 @ 11:29:47
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilka vackra bilder, ser härligt ut!!:)



Hoppas du får en toppenbra dag!

2008-07-10 @ 14:44:32
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0