Cadillac

Ja igår så va jag chaufför åt pappa =P Fick köra hans cadillac när dom skulle på nåt raggargrejs i Bräcke. Va iaf roligt att köra bilen, andra gången jag gör det så det va lite konstigt i början =P Bilen är ju mycket längre och allt än min volvo ;P Och så är det automat, men det är ju lätt att köra me det, lite ovant bara. Och ratten, snacka om extra tunn ;P Jag har fortfarande min rattmuff i min bil för jag tycker att den vart för smal eftersom jag har haft rattmuffen bra länge nu =P Men den där är ju extremt tunn, vilket jag inte va sådär jätte förtjust i =P Men men, det gick ju iaf.

Va jag, pappa, hans tjej och 2 kompisar till dom som åkte. Va trevligt =P Va rätt mycket folk där borta, vilket va roligt =) Så fick man ju höra av några att man va vacker =P Va la inte lika roligt när jag vart kramad av en viss person som sa det men ;P Aja =P
Är iaf jätte roligt att lyssna på vissa vuxna som är fulla =P Måste säga att det är väldigt roligt att vara nykter, för man får ju höra så mycket roliga och knasiga saker =P Och som vanligt så ska ju jag bli lite utpekad. Pratar om mig och blir indragen i saker, men jag bara skratta åt det =P Så att bara stå där lite snällt och prata fungerar ju inte alltid =P

Vart inte en så mysig resa hem direkt. Vissa vuxna är som ungdomar, dricker lite för mycket och sen kommer allt upp fel väg. Va väldigt gla att jag körde kan jag ju säga =P

Sen vart det en resa till stan för att köpa hamburgare. Och vid halv 5 kom jag hem. Har inte sovit sådär jätte bra inatt. Somna vid 6, vaknat ett antal gånger under 2 timmar, sen när man väl somna riktigt så vart jag väckt av Isak som ska föra ett jäkla liv som vanligt och sen vakna jag helt vid halv 11. Och då va det bara att gå upp. Just nu är jag inte speciellt trött, brukar inte direkt va det när jag har sovit väldigt lite. Men minst 8 timmar vill man ju sova, vilket jag inte fick nu =P Jag måste försöka sova mindre än va jag har gjort nu dom senaste dagarna, för jag blir övertrött när jag har sovit nån timme för länge. Och då går jag runt och är trött precis hela dan, vilket inte är speciellt roligt.

Då jag kom hem och gick in i mitt rum så såg jag att min ena matta låg uppvikt på mitten. Börja fundera på va dom har gjort där inne. Böjer mig ner och fixar till den, då kommer Liten fram under sängen. Jaha, vem fan har släppt in henne här? Böjer mig ner och kollar om det är nån mer katt under sängen. Men där hittar jag en liten trevlig present som Knarpus har lagt där, en råtta! Kattjävel. Bara för att jag glömde stänga mitt fönster så ska han dra in ett sånt där svin. Hatar när han gör det. Ska tvinga han ta ut den sen för jag ska inte ha det där äcklet i mitt rum. Brukar alltid få han att ta den i käften och sen så åker han ut en stund =P Tänker då inte ta i sånt där själv. Blä!

Nu ska jag gå och käka lite frukost eller ska jag säga sen lunch? =P Hehe. Har inte varit speciellt hungrig sen jag käka den där hamburgaren inatt =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0