Freda

Sitter just nu och tar bort massa onödigt grejs från datan. Den dampar hela tiden nästan så den behöver rensas.

Har inte gjort speciellt mycket idag. Kollat på tv, suttit och kollat på hus & bilar me mami och sen har jag suttit här och grejat lite. Ska la springa lite senare också. Synd att det är skit väder idag, ser ut som om det kommer bli regn =/ Blir det de så får man la ligga i sängen och ha det mysigt =P Ligga och lyssna på ljudböcker i mobilen =P Måste ju försöka lyssna på så många som möjligt nu när jag ändå har det gratis ;P

Ciao!




Kommentarer
Postat av: emma

Svårt att hitta något på nätet som verkligen funkar. Så när man väl gör det så förstår jag att det blir lite av en favoritsida :) hihi

2008-07-11 @ 15:55:42
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

Jag älskar när man hittar sidor med en massa fint på, som också är billigt :)

2008-07-11 @ 16:31:08
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0