Grattis Cassandra!

Idag fyller min lilla syster Cassandra 15 år =P Grattis till henne! =)

Börja dagen me att vara totalt yr. Stod vid kylskåpet och kollade på sista mjölkpaketet som var öppnat och fråga mami om det var den 4:e idag, för det stod 3:e på paketet. Hon sa att det va det och sa att det går att dricka iaf för hon vet att jag hatar det, men jag tog den lilla skvätten som va kvar till mina flingor. Sen så sa mami nånting om att farmor och dom skulle komma idag eftersom Cassandra fyller år, och så jag: men fyller inte hon år på freda? Mami: Det är freda idag. Jag: Ja just ja, det är det ju. Snacka om att ha koll =P Frågade precis om det va den 4:e och jag visste att det va en freda, men ändå så kopplade det inte. Ja dagen börja ju bra hehe =P

Har städat hela rummet noga idag. Flyttade även min bokhylla (som jag har dragit på i flera dagar nu =P), så äntligen har jag den andra ingången. Riktigt skönt. Men satan va svättigt det va att hålla på och städa som en tok. Kände mig som en glass som höll på att smälta bort. Har ju varit väldigt varmt idag, vilket är väldigt skönt men inte just då =P Och Knarpan smög in i rummet för det är ju lite konstigt att gå in från ett annat håll + att jag har flyttat om lite =P

Sen vid 3 så kom Lulle, Tindra, Farmor, Leif och släktingarna från danmark. Fikade lite och så badade ungarna och vid 4 så kom pappa och dom och då käkade vi massa glass & kaor =P Mumsigt! Har varit riktigt trevligt idag. Roligt att träffa släktingar som man inte har träffat sen man va liten och hur mycket kommer man ihåg från de liksom =P Så det är jätte roligt. Skulle ju va skoj om man kunde träffas lite oftare.

För en stund sen så frog mami & Kim iväg och köpte nån pizza som vi käkade. Har inte varit en speciellt nyttig da idag men det behöver man inte alltid ha ;P

Och just nu sitter jag och bränner ner massa bilder och tar bort sånt som vi inte använder på datan. Den är as seg och har lite damp, så det är verkligen dags att rensa bort massa saker. Hade velat lägga in lite bilder här från idag, men det får bli nån annan da eftersom datan är så seg. Får se om den blir lite gladare när jag har rensat bort en massa grejer =P Ska fortsätta me de nu.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0