Lörda

Idag har det varit tråkigt väder =/ Fattar inte varför det inte kan va sol ett tag utan att det här skit vädret ska komma i mellan.

Har inte gjort så mycket idag. Kollat på tv, läst, sovit ett tag, följde me mami på 2 loppisar och kollade lite men det va dom tråkigaste loppisarna jag någonsin har varit på. Fanns ju knappt några grejer. Har inte fått suttit nånting vid datan heller för det är ju alltid nån som ska sitta här i 100 år..

Och just nu sitter jag och kollar på massa liveframträdanden me Christina Aguilera på youtube. Finns det nån bättre än henne? =P Inte enligt mig iaf ;P Vem är din favorit? =P



Nee nu ska jag gå ner och kolla på tv. Hoppas att det går nån bra film nu =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0