Nu har jag...

tipsat om flera tävlingar som ni kan va me i ;P Så sätt igång och tävla =P

Idag har det varit rätt skönt väder. Rätt varmt och solen har varit framme ett tag så man har kunnat sola lite =P Riktigt skönt =) Badade lite förut också, nee nu ljuger jag, ja låg på min luftmadrass och plaska lite i poolen ;P Riktigt skönt att ligga och sola så =P Fick mig även ett dopp då jag skulle vända på mig och lägga mig på magen på luftmadrassen, men smidig som jag va så ramla jag ju självklart av =P Va bara att hoppa upp igen. Hade ingen större lust att bada ville bara sola lite innan det där stora monstermolnet kom ivägen för solen =P Efter det så gav jag upp solandet för ett tag.

Har inte gjort så mycket idag, har mest bara suttit ute och inte gjort nånting. Hängt tvätt har jag gjort men det är det enda vettiga =P Ska dammsuga rummet lite senare och träna. Har lyckats hålla rummet städat nu utan att slänga massa kläder överallt som jag är väldigt duktig på =P Ser ju ut som om en tornado har gått igenom mitt rum ibland, förstår inte hur man lyckas men stökigt kan det bli på nolltid =P

Tror att den där kommer och går lite då och då i mitt rum ;P


Nee nu ska jag kolla runt på lite sidor och se om jag hittar nånting roligt att läsa om =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0