Promenad

Va ute och gick för en timme sen me Helene & Mimmi. Skönt att komma ut och röra på sig =P

Mimmi me sin lite konstiga sovstil ;P

Och innan de så va jag och mami på patrullmöte. Kom 1 timme försent för vi kom på att det va möte idag precis vid oss. Lite konstigt att ingen kunde ringa och fråga om vi skulle komma för grannen här visste ju att vi va hemma. Men men.. En tjej från tidningen va där och prata me oss och tog kort, så på onsda elle nåt kommer vi va me i tidningen. Sen när hon hade åkt så börja vi prata om som vi vill fixa för ungarna här. Vissa börjar gå lite för långt, för man kan inte gö massa grejer på en gång, utan man måste ju se va dom är mest intresserade av och att man kan få bidrag till att gö de. Vissa grejer va lite för mycket och det låter nästan som om vissa hade tänkt att bo i parken me tanke på va dom vill fixa dit. Tycker det är bäst att börja me en basketplan och så som dom vill ha. Sen får man se eftersom va man kan fixa mer. Får se hur det här kommer bli.

Har hängt massa tvätt idag. Blir ju så mycket tvätt här hemma så idag har mami tvättat flera maskiner och jag har hängt ut allt. Måste verkligen få bort den där tvätthögen så att det inte blir så mycket tvätt jämt utan att man kan få bort det fort liksom. Vore ju trevligt att få sina kläder tvättade lite fortare =P

Nee nu ska jag fixa nånting att käka & sätta mig framför tven en stund =P

Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0