Sweeney Todd

Äntligen är alla ungarna borta ett tag =P Isak är hos Patrik men känner man han rätt så vill han hem snart. Och dom andra har åkt iväg me pappa och jag orkade inte följa me. Vakna typ precis när pappa och dom kom. Skit väder idag också så det lär säkert börja regna när som helst.

Kollade på Sweeney Todd igår som gick på tv. Men det va inte den filmen me Johnny Depp utan me nån annan snubbe. Jag hoppas att den filmen me Johnny är bättre för den här sög verkligen. As dålig va den, tycker jag iaf. Skulle vilja se den me Johnny nån gång. Och den borde vara bättre.


Nee nu ska jag gå ner fixa lite frukost =P

Ciao!




Kommentarer
Postat av: sonja

helt myskoo film det var såg den med! den va inte så bra nej=/

2008-07-07 @ 00:00:55
URL: http://fluffsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0